7 Temmuz 2009 Salı

FINAL FAREWELL TO KING OF POP

Senin sesinle büyüdük. Seninle dans etmeyi sevdik. İngilizce öğrenmeyi seni daha çok anlayabilmek için istedik. Evimizden yalan söyleyerek bir gece yarısı ilk kez senin ertesi gece vereceğin konserine sabahalayabilmek için çıktık. İlk kez odama astığım poster tuttuğum takımdan sonra senin posterindi. Çocukluğuma, gençliğime dair unutamadığım en büyük 3-5 olaydan birisi seni canlı olarak İnönü stadyumunda izlemek desem yalan söylemiş olurum. Çünkü en büyük olay sendin. Yıllarca yazlıkta, mahallede, okulda seni dinledim, senin gibi dans etmeye çalıştım. Hatta tamamını kendi yaptığım ilk İngilizce ödevim senin şarkındı biliyor musun? Hayata veda ettiğini duyduğumda ağladığım ilk yabancı sensin. Özür dilerim yabancı demem sadece hiç sevmediğim bir ülkede yaşamandan dolayıydı. Şu an bir Türk kanalında sana vedayı canlı izliyorum. Gözlerim sürekli doluyor. Oysa bir tek klibini izleyebilmek için yıllarca beklemiştik biz bu ülkede tv başında. Seninle birlikte çocukluğumun ve gençliğimin bir kısmını uğurluyorum. Bir kısmını dedim çünkü önemlice bir başka kısmını Barış Manço ile uğurlamıştım. Barış abiyi belki şimdiye kadar tanımadın ama orada tanışırsınız umarım. Benim çok selamımı söyle ona tamam mı? De ki : "Adam olmaya çalışıyormuş hala"...

Ve Michael aynen senin dediğin gibi:

- Ben hissetmediğim şeyi söylemem ki !


Hoşçakal. Lütfen ama lütfen ara sıra rüyalarımıza gel ve o güzel sesinle bizlere birşeyler fısılda tamam mı?


Hoşçakal KING OF POP...


Hoşçakal. Seni seviyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder